Lihavarude valimise voimaluste jaoks. Mida silmas pidada jahekapi valimisel | Veebiajakiri Femme

Tee peal tutvustas meie sideohvitser kapten Muneeb enda lõpetatud sõjaväeakadeemiat Abbottabadis ning külastasime Taxila ajaloomuuseumi. Me alles kosusime tasapisi oma kõhuhädadest, kuid tundus et sideohvitseride hügieenialane veenmistöö ei kandnud kohalike hulgas kuigivõrd vilja. Oma kurbadest kogemustest Cho Oyu all 3 aastat tagasi teadsime, et edukas tõus 8-tuhandelisele eeldab kõigi asjaolude arvestamist ja võimaluste maksimaalset ärakasutamist.

Ekspeditsiooni ettevalmistus algas aasta kevadel. Ettevalmistus oli meid ühendava Lihtne selgitus Bollinger Bands põhitegevuseks terve aasta jooksul, see seisnes info hankimises Karakorumi ja kogu Pakistani kohta, kontaktide loomises kohapealsete mägironijaid teenindavate firmadega ja vajalike lubade ja teenuste hankimises kuna tegemist on vaese riigi ja sõjategevuse piirkonnaga, ei ole Ulikooli sisu turundusstrateegia liikumine ja tegutsemine seal võimaliktoetajate otsimises ja ekspeditsiooni tutvustavate ürituste korraldamises, vajaliku varustuse hankimises, üldfüüsilistes ja mägitehnilistes treeningutes, vajalike vaktsineerimiste tegemises ning lõpuks lennupiletite, kindlustuspoliiside ja toiduainete hankimises.

Pakistani viisat on käesolevast aastast alates võimalik saada otse piirilt, üle 30 päeva riigis viibimise korral on vajalik viisa pikendamine. Meiega samaaegselt organiseerisime Karakorumi sõidu trekkingugrupile, selle suuruseks kujunes lõpuks küll vaid 3 inimest. Erinevalt mussooni poolt mõjutatud Himaalajast korraldatakse ekspeditsioone Karakorumis kesksuvel, siis on seal kõige soodsamad ilmastikuolud. Linnades ja madalamal orgudes pidime arvestama suure kuumusega.

Ekspeditsioon algas Ettevalmistuste tuhinas ei tulnud me selle pealegi, et Eesti ei ole veel täiemõõduline lääneriik ning Araabia Ühendemiraatide külastamiseks on vajalik viisa, nii pidime pool päeva veetma Dubai lennujaama transiittsoonis Lihavarude valimise voimaluste jaoks hullem oli lugu tagasi sõites, kui veetsime samas tsoonis terve ööpäeva.

Igatahes jõudsime 22 tundi peale sõidu algust edukalt sihtkohta, kui mitte arvestada seda, et Tarmo pagas jäi Frankfurti maha pagasi sai ta päev hiljem õnnelikult kätte. Seega oli meie esimene tegevus kohalike oludega kohanemine. Õnneks majutas vastuvõttev firma meid konditsioneeridega hotelli, kus me saime end vajalike formaalsuste õiendamise vahel jaheda õhuga kosutamas käia. Formaalsusteks olid rahavahetus, viisa pikendamine, briifing turismiministeeriumis, turult vajalike toiduainete hankimine, sideohvitseriga kohtumine jne.

Andrus palkas endale kohaliku kõrgkandja, kelle põhiülesandeks pidi saama tema julgestamine mäenõlvadel.

Licia Ronzulli PPE. Hääletasin selle resolutsiooni poolt, sest usun, et selles tehakse vajalikke ja huvitavaid ettepanekuid, et lahendada eesseisvad demograafilised probleemid. Liikmesriikide sotsiaalpoliitikas tuleb pöörata erilist tähelepanu noortele, kes on tõelised arengu ja kasvu tagajad. Peame toetama noorte viivitamatut kaasamist tööturule ning nende pidevat õpet, et edendada tööalast arengut. Perekonda tuleb samuti kaitsta palju mõjusamate ja põhjalikumate meetmetega, sest perekonna unustamine tähendab ühiskonna ühe olulise koostisosa tähelepanuta jätmist.

Lisaks leidsime aega põgusaks tutvumiseks pealinna ja tema kaksiklinna või õigemini emalinna Rawalpindiga ning kohaliku köögiga. Kolmanda päeva varahommikul startisime väikebussiga mägede poole, varustus katuseraamil. Kuiv hõreda taimestikuga ja punaka savipinnasega tasandik asendus peagi lopsaka taimkatte ja terrassidel riisipõldudega eelmäestikuga ja seejärel jõudsime Induse orgu kõrgemate mägede vahel.

Indus on Himaalaja mäestiku läänepiiriks, lääne poole jääb Hindukush, kõrguselt maailma kolmas mäestik. Sõitsime kuulsal Karakoram highway’l, samades orgudes kulges kunagine siiditee. Algul lookles tee sügaval kanjonis oleva jõe kohal, tehes pikki kõrvalepõikeid külgorgudesse, seejärel aga laugemas kõrbelises orus.

järeldused

Pikki tunde kestva ja üpris väsitava sõidu kestel selgus, et meie organismid pole kõige sobivamad lõunamaise palavuse ja vürtsikate toitude seedimiseks, rohkem kui pooltel meist tuli end aeg-ajalt nii ülalt- kui altpoolt tühjendamas käia, imoodiumi varud kahanesid murettekitava kiirusega. Veel üks päev kulus džiibisõiduks Askole’ni, viimase külani Baltoro orus m. Väljatirimisele eelnes masinate tühjendamine meie pagasist. Kõige närvekõditavam oli sõit konglomeraatnõlvadele uuristatud rajal, sellist ebakindlat ja džiibile vaevu jõukohast teed polnud me varem kohanud.

Meil vedas, et tee oli läbitav, tavaliselt katkeb ühendus peale suuremaid sadusid mitmeks päevaks. Baaslaagrisse minek Askolest edasi sai meie ekspeditsioon loota ainult inimjõule, meie varustuse kandmiseks oli firma poolt palgatud kohalike mägilaste hulgast ligikaudu 50 kandjat. Ühe kandja normkoormus on 25 kg, lisaks on neil enda jaoks kaasas umbes 10 päeva toiduained ja ööbimiseks vajalikud asjad.

Meie Eestist kaasatoodud varustuse kandmiseks piisas 19 kandjast, ülejäänud raskuse moodustas meid teenindava firma poolt antud baaslaagri varustus ja kümne mehe 40 päeva toiduained.

Meie kandjate arv oli tagasihoidlik, meiega samaaegselt piirkonda sisenenud bulgaarlastel ja K2-te üritavatel tehhidel oli neid mitu korda rohkem.

Seda mitmesajamehelist räbalates väge nähes tekkis meil kahtlus, kas meie varustus ikka tervenisti baaslaagrisse jõuab, meil oli juba olemas kurb kogemus Tiibetist.

Kommenteeri 0 Meie kodudes on terve loetelu kodumasinaid, mis aitavad meil igapäevatoimetusi lihtsamini teha. Külmkapp on neist vast kõige vajalikum kodumasin ning selleta me oma elu ette ei kujutaks. Külmkapp hoiab meie toitu kauem säilivana ja joogid mõnusalt jahedas. Külmkambri olemasolu annab võimaluse hoida suvel metsa alt korjatud marju külmas ning lihavarusid koguda, ilma et need riknema läheks.

Kuid kõik laabus üllatavalt hästi, Lihavarude valimise voimaluste jaoks sirdaritel oli kogu aeg oma meestest ülevaade olemas ja kaduma ei läinud midagi. Meist kolmandiku võrra väiksemate kandjate seljas olid neist endist sageli suuremad tünnid ja kõikvõimaliku kujuga pambud, algul tundsime päris piinlikkust enda seljas olevate vaid mõnekiloste kotikeste pärast.

Kuid peagi saime aru, et sahibid ei tohigi ise asju tassida, vastasel juhul jääksid paljud kohalikud tööta. Kandjatele makstav 65 kroonine päevatasu oli konkurentsitult parem kui kehvast majapidamisest saadav tulu.

Nii polnudki enam üllatav, et kandjate hulgas oli nii poisikesi kui vaevaliselt komberdavaid ätte. Meie trekkerite pundis olev arstiharidusega Rauno leidis, et nii mõnigi mees tuleks kohe haiglasse paigutada. Rauno telgiukse taga Lihavarude valimise voimaluste jaoks igal õhtul järjekord hädalistest, kes sideohvitseride vahendusel püüdsid end arusaadavaks teha.

Paljude abistamine piirdus kergemate valuvaigistite andmisega, sest ei olnud võimalik nende sisemisi hädasid täpselt tuvastada, kuid silmapõletike, hõõrutud jalgade ja muude väliselt nähtavate vigade korral oli abi loodetavasti tõhusam. Broad Peak 8 m Sirdarid olid liikumise korraldanud nii, et lõunasöögiks ja õhtuseks laagripüstituseks vajalikud asjad olid tugevamate meeste seljas, nii et meie kohale jõudes käis enamasti juba vilgas tegevus toiduvalmistamine, telgiplatside silumine ja telkide püstitamine.

Rajal oli kohati tunne nagu Tartu suusamaratonil, korraga oli lähikonnas kümneid kandjaid, erinevate peatumisaegade tõttu möödusime paljudest mitmeid kordi. Meelehärmi valmistas meile kohalike komme oma loomulikke vajadusi otse ojavette õiendada, sest samast võtsid meie kokad joogivett.

Me alles kosusime tasapisi oma kõhuhädadest, kuid tundus et sideohvitseride hügieenialane veenmistöö ei kandnud kohalike hulgas kuigivõrd vilja. Peale kahte pikka liikumispäeva oli puhkepäev Paiju’s mviimases puude kasvukohas vahetult enne Baltoro liustikku.

Puhkepäeva vajasid eelkõige kandjad, Lihavarude valimise voimaluste jaoks järgnevateks päevadeks toitu valmistada. Veristati iseliikuvad lihavarud üks jakk ja hulk kitsikiviplaatidel ja plekitükkidel küpsetati leiba chapatiõhtul toimus ainult meestele mõeldud tantsupidu. Viimase toimumises ei olnud midagi imelikku, kuna olime islamiriigis, kus naiste avalikus elus osalemine on üsna piiratud.

Kogu laagris suutsime tuvastada vaid 5 trekkingutel osalevat naist. Järgnevad kolm päeva liikusime liustikel, algul 62 km pikkusel Baltorol, seejärel tema haruliustikul Godwin Austen’il, mille keskmoreenil paiknevad nii K2 kui Broad Peak’i baaslaagrid.

Rohelus kadus, iga päevaga muutusid ümbritsevad mäed võimsamaks, kuni olimegi 7- ja 8-tuhandeliste jalamil, liustikumoreenide alt paljastus üha rohkem jääd, öösiti langes temperatuur alla nulli. Kolmanda päeva pealelõunal Broad Peak’i baaslaagrisse m jõudes oli meie esimeseks tööks jääkühmude silumine ja telkidele korralike kivist aluste ladumine, et end külma õhkuvast jääst isoleerida. Vähesest aklimatiseerumisest ja õhupuudusest tingitult osutus see tegevus päris vaevaliseks.

Kandjad asusid kohe peale väikese jootraha saamist tagasiteele, et uuesti soojemasse kliimasse jõuda.

Imetlesime nende vähenõudlikkust ja kannatlikkust. Tee keetmisel kasutasid nad kütteks altpoolt kaasa toodud puid, õhtuti võis sageli kuulda nende ühislaulmist. Kandjatele olid ööbimised liustikul väga vaevarikkad, miinustemperatuur, räbalad riided, kehv toit, Lihavarude valimise voimaluste jaoks magamisvarustuse ja telkide puudumine olid selle põhjusteks.

Kõik ööd konutasid nad tihedalt üksteise kõrval kägaras olles enda laotud hõredate kiviseinte vahel, vihma ja lume eest kaitseks pealetõmmatud kile all.

Kandjatest päev hiljem jätsime hüvasti meie trekkeritega, kes jõudsid vahepeal külastada K2 baaslaagrit. Neid ootas ees neljapäevane mägedest väljaminek üle meetrise Ghondogoro kuru, mõned päevad bussisõitu ja asulaid ning seejärel kojusõit. Kasutasime võimalust nendega oma kodustele tervitusi saata. Baaslaagris Baaslaager liustikumoreenil 4 mtagaplaanil K2 8 m Järgnevad 30 päeva pidime veetma kümnekesi, 6 eestlast ja 4 pakistanlast.

Eesti lipp Everestile

Meie “võõrustajateks” olid sideohvitser kapten Muneeb 26, lõpetanud kõrgema sõjaväeakadeemiaAndruse palgatud kõrgkandja Mehrban 45, tõusnud neljale 8-tuhandeliselekokk Junes 27 ja kokaabi Rezvan Enne meid olid Broad Peak’i baaslaagris hiinlased õieti oli see küll Hiina ja Pakistani ühisekspeditsioon, Richardi kaubandusstrateegia oli seal 12veitslased 9 ameeriklased 7 ja argentiinlased 9meiega koos saabusid bulgaarlased Ekspeditsioonide laagrid paiknesid liustiku keskmoreenil paarisajameetriste vahedega, meie olime kõige ülemised ja olime esialgu kohaga väga rahul, otse telkide kõrval oli meil jäälohus väike järveke, ei olnud vaja kaugele vee järele ronida.

Hiljem selgus, et mäe nõlvale oli meie laagrist kõige tülikam pääseda, kuna nõlva ja laagri vahele jääva kilomeetrilaiuse liustikuosa ületamiseks sobivad kohad asusid allpool. Liustiku ületamise tegid raskeks mitmed piki liustikku kulgevad kümmekonna meetri kõrgused lõhenenud jäävaalud ning vaalude vahel jääsängides voolavad ojad, mis muutusid pealelõunal Lihavarude valimise voimaluste jaoks ja ohtlikuks.

Valikutegurid

Külaskäikudel selgus, et mäe peal on kõige kõrgemale jõudnud hiinlased ja veitslased, neil oli mõlemal püstitatud juba kolm vahelaagrit, nende poolt kasutatav marsruut oli suures osas juba köitega varustatud.

Hiinlased, kes plaanisid ka neljanda vahelaagri rajamist, olid väga meelitatud meie külaskäigust ja lubasid meil suuremeelselt kasutada nende poolt paigaldatud tugiköisi.

Kindrali poolt juhitud ja arvukaima osalejaskonnaga hiinlased tundsid end baaslaagris kõige tähtsamana, seetõttu häiris neid tublisti see, et ameeriklased ja argentiinlased neid märkama ei teinud. Hiljem kooskõlastasime bulgaarlastega köite paigaldamise uuel marsruudil baaslaagri ja I laagri vahel, hiinlaste ja veitslaste poolt seni kasutatud marsruut järsk kaljukuluaar oli lume sulamise tõttu muutunud liiga varisemisohtlikuks. Tubli infopagasiga varustatult asusime oma tõusuplaani realiseerima.

Tavaliselt rajatakse tipputõusuks 3 vahelaagrit kõrgustel m, m ja m, raskete lumeolude korral lisaks veel Jaga valikud laager kõrgusel m. Lootsime toime tulla kolme laagriga, see on küll füüsiliselt raskem, kuid võimaldab vältida väga kõrgel ööbimist ja hoiab täiendava mäkketõusu ärajäämisega aega kokku.

Lihavarude valimise voimaluste jaoks

Teadsime ka, et I ja II laagris leidub vaid 6 – 7 telgikohta, lootsime neisse tõusul bulgaarlasi edestada. Üldjoontes see plaan meil ka õnnestus, oma tõusud vahelaagritesse sooritasime taktikalistel kaalutlustel kahe- kuni neljameheliste autonoomsete gruppidena.

Rinnakülmik pozis sviyaga Parima rinnakülmiku valimine. Rinnakülmikute võimaluste kohta videos

Esimese tõusu I laagrisse tegime varinguohtliku kuluaari kaudu, kasutades veitslaste paigaldatud tugiköisi, bulgaarlased takerdusid uue marsruudi otsingul. Paigaldasime I laagrisse kaks telki hõivates ainsad vabad kohad ja laskusime samal päeval baasi tagasi.

Bulgaarlased rajasid oma I laagri m madalamal. Järgmisel tõusul paar päeva hiljem kasutasime juba bulgaarlaste leitud marsruuti, paigaldades sinna sadakond meetrit tugiköit. Peale ööbimist I laagris tõusime peavalu saatel II laagrisse, kõrgus andis tugevalt tunda.

Lihavarude valimise voimaluste jaoks

Bulgaarlased olid seekord enne meid vabad telgiplatsid hõivanud, kuid kokkuleppel mäelt edutult lahkuvate veitslastega saime endile nende telgikoha, vastutasuks pidime nende telgi sealt maha võtma ja alla tooma. Öö II laagris möödus vaevaliselt, korralikult puhata ja taastuda saime alles baaslaagris. Baaslaagris jälgisime binoklitega, kuidas hiinlased ronijateks olid neil tiibetlased ja kaks pakistanlast sel aastal esimestena tipu poole rühkisid, nad tundusid seal kõrgel armetult tillukestena.

Hiljem selgus, et ainsa ekspeditsioonina sel aastal kasutasid nad tõusul lisahapnikku. Mitu päeva hiljem tegime kolmanda tõusu, vaheööbimistega I ja II laagris.

Vahepealsete soojade ilmade tõttu olid lumenõlvad muutunud jäiseks, I laagrist kõrgemale pidime paigaldama täiendavaid tugiköisi. III laagrisse jõudes olime päris väsinud, meid kurnas lisaks raskele seljakotile sügav lumi ja keskpäevane päike, mis muutis lume kleepuvaks, nii et kasside alla tekkisid pidevalt kõrged klombid.

Vaevu leidsime Kuidas teha raha igapaevaselt Cryptocurrencyiga jõudu 25o lumenõlvale telgiplatsi kaevamiseks.

1. CMO Trade korrigeerimissusteem
  2. Kaubanduse signaalid BTC.
  3. Delta neutraalne kaubandusstrateegiad
  4.  Распадается туннельный блок! - послышался возглас одного из техников.
  5. Мне нужен только ключ.
  6. Халохот повернулся к алтарю.

Üks tüüpiline tõusupäev baaslaagrist I laagrisse Varinguohtlikus kuluaaris tõusul I laagrisse Äratus 4. Temperatuur oli baaslaagris miinus 5oC, see sundis end päris korralikult sisse pakkima.

• Проснувшись утром в своей постели, Беккер заканчивал день тем, что ломился в гостиничный номер незнакомого человека в Испании в поисках какого-то магического кольца.
  • Такси приближалось, и свет его фар бросал на дорогу таинственные тени.

Kugistasime mõned suutäied koka poolt eelmisel õhtul termostesse jäetud putru ja teed ning 5. Varane liikumine oli vajalik, et vältida liustikul lahtisulavate ojade tõttu suuri ringiminekuid ja vähendada nõlvade sulamisel lahtimurenevate kividega pihtasaamise riski. Edasi algas köitemäng. Lihtsaim tõusumarsruut kulges kaljude ja varisemisohtliku jäämurru vahelt. Kassid all, julgestusvööd peal ronisime haaratsitega mööda tugiköisi.

• Rinnakülmik pozis sviyaga
  • Ekspeditsiooni ettevalmistus algas aasta kevadel.

Varasematel tõusudel paigaldatud köied olid varisenud kivide poolt paljudest kohtadest kahjustatud, kõige katkisemad kohad tuli vahesõlmega eraldada. Nende sõlmede tõttu oli palju ümberhaakimisi, sageli iga 5 meetri tagant. Jalgade alt liikumapääsenud kivide pärast tundis eesliikuja pidevalt süümepiinu, järelronija pidi igal hetkel olema valmis kivide eest ära põikama. Jäämurrust kõrgemal jätkasime tõusu jäätunud kaljudel, ega sealgi olukord eriti Lihavarude valimise voimaluste jaoks, lahtiseid kive jätkus lõputult.

Kuid enesetunne oli veidi parem, pea kohal ei rippunud enam kümneid tonne jääkamakaid.